poniedziałek, 20 czerwca 2011

Co dziś robiłam? :D

Tak, tak. Ponownie ja. ;D
Dzisiaj wstałam o 9, z tego powodu, że nie poszłam do szkoły. Oczywiście jak to rano bywa, higiena na pierwszym miejscu, potem ubrałam się i zjadłam pyszne śniadanie. ^^ Po śniadaniu oglądałam tv, w którym, oczywiście jak zwykle nic nie było. ;c Następnie zadzwoniła do mnie Andzia, żeby do niej przyjść. ;d Oczywiście poszłam, bo i tak nie miałam nic innego do roboty. ;d Wyszłyśmy na przystanek, po jej siostrę i wróciłyśmy do mnie. Grałyśmy w jakieś zabawne gry, przy czym miałyśmy niezły ubaw. xD Potem niestety przyszedł czas na trochę mniej fajne zajęcie - zbieranie porzeczek. W niecałą godzinę uwinęłyśmy się z wielkim krzakiem. ;> Potem poszłyśmy na lody. ;d Mniam, toffi, mój ulubiony smak. <3 A teraz siedzimy i wygłupiamy się. Przed chwilą zbiłyśmy szklankę, no, ale żeby to było na szczęście. Niestety muszę już kończyć, bo idziemy na dwór pograć w piłkę i zapewne dalej kręcić fazęęę.
Baj. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz